01 mars 2008

Sluta skjuta!

Jag vill tacka bankommittén för den information de tog sig tid att ge mig och som fick mig att om inte ändra åsikt så i alla fall få en helt annan förståelse för de beslut man fattat.

Jag tycker fortfarande inte att en damm är vad jag vill se på 17, men om det är risk för liv och lem på vägen till höger när folk pangar på med sina drivers så är jag villig att stå ut. Det kommer ju ändå att vara en fantastisk bana och jag kan knappt vänta tills våren kommer på riktigt och man får beträda vår juvel.

I en perfekt värld skulle dock alla de som inte kan hantera sina ballongdrivers slå ut med ett järn på 17 så att någon ombyggnad inte behövdes, men nu är det ju som det är.

Btw ... undrar om man kan lägga ett bud på att få ensamrätt på att dragga efter bollar i dammen ... 8)

Inga kommentarer: